Kávéház

2017.10.10

Kávéházban vagyok.
Beültem egyedül egy finom kávéra.
Nekem a kávézás egy idő óta rituálé!
Élvezem minden pillanatát.
Kávézó az a helyszín ahol nem feltétlenül a kávé miatt ülünk be.
Vágyunk társaságra, beszélgetésekre. 

Egy jó kávé, tea mellett az igazi ajándék a társaság. 

Látom,hogy minden asztalnál kommunikálnak,beszélgetnek!
Párkapcsolatok egyik gyakori megoldandó problémái között szerepel a kommunikáció hiánya. Ti beszélgettek?!
Bárhol, bármikor, bárkivel?
Itt ahol most vagyok, nincs telefon ,nincs tér, minden asztalnál beszélgetés folyik,mosolyognak, tárgyalnak és szemmel láthatóan élvezik.
Figyelnek egymásra.
Én egyedül vagyok itt lehet hihetetlen ,de inspirál.
Én és a kávém.
Egy jó közegben.
Egy jó pillanatban a mostban.  

© Spirit Viki +3630-557-4750
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el