Higgyetek Magatokban!

2018.12.13

A világ szép, hol fájdalmak, hol örömök hullámzásai mérhető. Szerintem ez így elfogadható, hiszen ha minden olyan szép lenne akkor mi motiválna minket egy változásra. Nem szeretem az erőszakot és a gyűlöletet. Semmilyen formában, de ha belegondolunk a harcok és a háborúk mind mind erőszakot követelnek. Éheznek és van akinek nincs otthona. Elveszítik szeretett családtagjaikat, otthonukat. Ha körbe nézünk a világban látjuk az agressziót a fájdalmat.
Mi Magyarországon most jelenleg egy jobb életvitelt folytatunk mint mondjuk más részeken a világnak. Ez is relatív hiszen karácsony közeledtével sokan beszélünk otthontalan éhező emberekről. A sors valóban nem kímél és mindenki más utat jár.
Szüleim mindig azt tanították, hogyha van két kezed és két lábad és akaraterőd, hited képes vagy a mai világban boldogulni.
Egy fontos dolgot megtanultam.
Az élettapasztalatommal és saját csomagommal utazva járom végig életem állomásait , volt benne halál eset sajnos nem egy és nem kettő , volt benne komoly betegség amivel túljutva hálával tartozom, és volt benne teljesen nulláról kezdve egy újabb és újabb állomás .
Soha nem adom fel és gyűlölet, harag, düh már nincs bennem. Megtanultam, hogy nem másokat kell okolni azokért amiket kaptam az életemben.
Csakis saját magam vagyok képes arra hogy felvegyem a kesztyűt a sorsommal és nem várhatom másoktól, hogy boldoggá tegyenek.
Minden az én kezemben van és ha van erőm és hitem akkor bármire képes vagyok.
Nem könnyű. Sokan írtátok és beszélgettünk hogy megbocsátani elengedni nem könnyű.
A harag egy méreg ami lebénít és a lelked teszi tönkre , ne másoktól függj, mert akkor csapdában vagy. Légy szabad!
Sokszor mondták már nekem , hogy én milyen okos és szerencsés vagyok és nekem mindig minden sikerül. Ez így van, de az én utam is végig lehet járni az én cipőmmel.
Szívből kívánom, hogy higgyetek magatokban és ne adjátok fel!❤️
Spirit Viki


© Spirit Viki +3630-557-4750
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el