Édesanya

2018.05.03

Pici kislány koromtól már beépült egy csodálatos szokás amit a május hónap érkeztével élek meg. Május első hetében míg világ a világ, számomra Édesanya gondolata, szeretete sokkal intenzívebben épül be a napjaimban.

"Egyetlen nyelv sem tudja kifejezni az anyai szeretet hatalmát, szépségét és hősiességét. " 

A mi viszonyunk egy csodálatos kapcsolat, amit ha spirituális szemmel nézem a választásom hibátlan. Őt választottam, mert már akkor tudtam. 

"Az életben a legtöbb szépség kettesével, hármasával, tucatjával vagy százával bukkan fel. Rengeteg rózsa, csillag, naplemente, szivárvány, fivér és nővér, nagynéni és unokaöcs, de csupán egyetlen ANYA van a világon. " 

Tisztelem és csodálom az életét, Vele sem bánt kesztyűs kézzel az élet, de mindvégig soha nem fogyott ki a szeretete felénk.

Hálával tartozom neki, amiért kisgyermek korban már megmutatta, hogy hogyan éljem meg az Életem pozitív élményeit, tudjam élvezni és értékelni az apróbbnál apróbb dolgokat. Mindig arra tanított, hogy legyek Önmagam és tiszteljem a teljes valómat, legyek egyenes és őszinte ember. Megadta azt a fajta szabadságot amit egy Édesanya tud adni, de mindig figyelve, hogy soha ne lépjem át a határokat. Mindig hagyott szabadon szállni még akkor is, hogyha a döntéseimmel nem mindig értett egyet.

A szeretet, amit adunk és kapunk az életünk egyik legfontosabb és meghatározó élménye. Ez nálunk is így van. Egymás iránti szeretetünket mindig kimutattuk egy egy cselekedettel, érzésekkel.

"Igen, lehet, hogy anya tényleg egy pók. Egész életében a semmiből szőtt mindent: ennivalót, csodás ruhákat, szeretetet, taníttatást és tetőt a fejünk felé. A pók lánya vagyok. Gyönyörűnek látom őt. Egész életemben azon igyekeztem, hogy boldoggá tegyem. Mert amikor boldog, az egész ház ujjong, a falak szélesen mosolyognak, a függönyök repesnek örömükben, a világoskék párnahuzatok nevetnek a kitárt ablakokon beáramló napfényben, és a lángnyelvek vidám táncot ropnak a tűzhelyen. " 

Mai napig mindig megkapom tőle az elismerő szavakat, amikor tehetem mindig töltünk egymással minőségi időt. Néha csendben vagyunk egymás társaságában, de tudjuk, hogy ez a csend a szeretet csendje ahol nem kellenek szavak.

Édesanya a legjobb barátom és a legjobb bizalmasom. Az életem a tanácsai az aggódásai nélkül nem lennének teljesek. Szeretete és bizalma nekem az egyik legnagyobb ajándék amit itt a földi életemben kaphattam.

Azt, hogy ilyen ember lettem ezt neki köszönhetem.

Ő aki csodálatos Édesanya , Nagymama és nem utolsó sorban Ő az Én ajándékom. Bárkitől is kaptam, hálás vagyok érte! 


Kedves Anyukák, Nagymamák szeretettel köszöntök Mindenkit! Kívánom, hogy szeretetetek megduplázódjon, boldogságotok legyen határtalan és a csodálatos kapcsolat a gyermekeitekkel, unokáitokkal tartson örökkön örökké. Minden egyes napotok legyen nagyon boldog, szeressétek és becsüljétek egymást hisz az élet adott Nektek egy csodát. Most kell szeretni és kimutatni a szeretetet. Az élet nagyon rövid, ne várjunk. Minden egyes nap fontos és a minőségi idő amit egy Édesanyával lehet tölteni nagy ajándék. :)

Spirit Viki


© Spirit Viki +3630-557-4750
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el